Κατηγορίες

CROSS TRAINING

 


 

Τι είναι;

Το Cross Training είναι ένα είδος προπόνησης που τα συνδυάζει όλα: μυϊκή ενδυνάμωση και καρδιοαναπνευστική τόνωση, ασκήσεις με το βάρος του σώματος αλλά και με βάρη (αναλόγως το επίπεδο του ασκούμενου), υπό τους ήχους δυνατής μουσικής, που ανεβάζουν την ένταση και τον ρυθμό της προπόνησης. Για πολλούς αθλητές είναι ένας γνώριμος τρόπος προπόνησης. Τελευταία, όμως, το Cross Training έχει γίνει το νέο αγαπημένο πρόγραμμα όσων επιθυμούν να δυναμώσουν όλο τους το σώμα, να αυξήσουν την αντοχή τους και να χάσουν βάρος. Το Cross Training ενσωματώνει μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων που προέρχονται από τον αθλητισμό αλλά και την καθημερινότητα.

Είναι για αρχάριους;

Όλοι μπορούν να ακολουθήσουν μια προπόνηση Cross Training. Ο έμπειρος προπονητής καθοδηγεί ανάλογα τον ασκούμενο και δίνει πάντα παραλλαγές των εκάστοτε ασκήσεων ώστε οι αρχάριοι να εκτελούν τις πιο απλές εκδοχές. Πάντως, το πράσινο φως από τον γιατρό (βεβαίωση από τον καρδιολόγο) είναι απαραίτητο για να κάνουμε το πρόγραμμα, δεδομένου ότι πρόκειται για έντονη καρδιοαναπνευστική άσκηση.

Φωτιά στον μεταβολισμό!!

Υπολογίζεται ότι στη διάρκεια μιας προπόνησης διάρκειας 45' οι καύσεις μπορούν να ξεπεράσουν κατά πολύ τις 250 θερμίδες για ένα άτομο 70 κιλών. Ωστόσο, το μεγάλο όφελος από αυτό το είδος προπόνησης είναι ότι οι καύσεις συνεχίζονται και μετά το πέρας του προγράμματος. Πρόκειται για το λεγόμενο "afterburn"ή "μετακαύσεις". Με άλλα λόγια, υπολογίζεται ότι για τα επόμενα 10'-15' καίμε έως και 100 ακόμα θερμίδες, ενώ για τις επόμενες ώρες καίμε επιπλέον 15 θερμίδες ανά ώρα (το "afterburn" είναι ανάλογο της διάρκειας της άσκησης και κυρίως της έντασης της και μπορεί να επεκταθεί χρονικά από 1 έως 48 ώρες!!)

5 βασικά οφέλη!!

  1. Χαρίζει δύναμη
  2. Βελτιώνει την αντοχή
  3. Αυξάνει την ευλυγισία
  4. Νικά τη μονοτονία, χάρη στις διαρκείς εναλλαγές ασκήσεων
  5. Τονώνει όλο το μυϊκό σύστημα

Δεν υπάρχουν προϊόντα σε αυτή την κατηγορία.

CROSS TRAINING